REKLAMA
Znaleziono 2828 wyników
Dworkowa 12inwestycja
Pokaż inwestycję
Dworkowa 12
Raszyn, Dworkowa 12
Panattoni Park Skwierzynainwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Skwierzyna
Skwierzyna
[śląskie] Ruda Śląska: Aquadrom tętni życiem!artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Ruda Śląska: Aquadrom tętni życiem!
Blisko 40 tysięcy osób odwiedziło w ostatnim miesiącu rudzki park wodny! Do skorzystania z oferty Aq...
[Warszawa] Przyszłość warszawskiego rynku biurowegoartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Przyszłość warszawskiego rynku biurowego
W 2016 roku warszawski rynek powierzchni biurowej przekroczył 5 mln m kw. Wysoka dynamika wzrostu i...
Ruszyła budowa ostatniego etapu 7R Park Lublin East Iartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa ostatniego etapu 7R Park Lublin East I
Ruszyła budowa ostatniego etapu 7R Park Lublin East I. Czwarta hala magazynowa o powierzchni ponad 57 tys. mkw. jest w pełni skomercjalizowana. Czwarty, ostatni budynek rozszerzy 7R Park Lublin do 110 tys. mkw., co czyni go największym w regionie.
Ruszyła budowa Panattoni Park Grudziądz artykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa Panattoni Park Grudziądz
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie zdecydował się na kolejną inwestycję w województwie kujawsko-pomorskim. Tym razem zainwestuje w Grudziądzu. Deweloper wybuduje w tym mieście Panattoni Park Grudziądz o powierzchni najmu wynoszącej 69 148 mkw.
W Toruniu oddano do użytku nową linię tramwajową współfinansowaną przez Bank Pekao [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Toruniu oddano do użytku nową linię tramwajową współfinansowaną przez Bank Pekao [FILMY]
W Toruniu oddano do użytku nową linię tramwajową, która łączy północną część miasta z centrum. Inwestycję w ramach projektu BiT-City II, którego całkowity koszt wynosi ponad 461 mln zł, współfinansował m.in. Bank Pekao S.A.
Kolejni inwestorzy i inwestycje w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej – najlepszej SSE w Europieartykuł
Pokaż artykuł
Kolejni inwestorzy i inwestycje w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej – najlepszej SSE w Europie
Od początku bieżącego roku zarząd Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (KSSE) wydał 55 decyzji o wsparciu nowych projektów wartych łącznie ok. 1,6 mld zł. Powstanie 767 nowych miejsc pracy, a ok. 6,5 tys. istniejących zostanie utrzymanych. Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. została ogłoszona po raz trzeci z rzędu najlepszą strefą ekonomiczną w Europie, a po raz pierwszy trzecią na świecie w rankingu Financial Times – fDi’s Global Free Zones of the Year 2022.
Saint-Gobain zainwestuje ponad 46 mln zł w rozwój fabryki w Gorlicachartykuł
Pokaż artykuł
Saint-Gobain zainwestuje ponad 46 mln zł w rozwój fabryki w Gorlicach
Z ulgi podatkowej w ramach program Polska Strefa Inwestycji skorzysta firma Saint-Gobain HPM Polska, Oddział ADFORS Polska funkcjonująca na gorlickim rynku od ponad 65 lat, a w ubiegłym roku obchodząca jubileusz 25-lecia przynależności do światowej grupy Saint-Gobain. Łączna wysokość inwestycji to ponad 46 mln zł.
Zabłocie Innovation Hubinwestycja
Pokaż inwestycję
Zabłocie Innovation Hub
Kraków, Podgórze, Zabłocie 20/22
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA